سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از سارقان مسلح اماکن خصوصی خبر داد و گفت: دستگیری همدست و سایر اعضای این باند در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، تیم عملیات این کلانتری پس از بررسی فیلم‌های ضبط شده دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، مشخصات ظاهری سارقان را شناسایی کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هویت متهمان در اختیار تمامی واحد‌های گشتی قرار گرفت و ماموران در حین گشت زنی در محدوده خیابان "افراسیابی" تهران، ۲ تن از اعضای این باند را در حین تخریب قفل درب ورودی یکی از ساختمان‌ها مشاهده کردند و به سرعت وارد عمل شدند. متهمان از محل به صورت پیاده متواری شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز یکی از آن‌ها زمینگیر و دستگیر شد.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم کمری، یک عدد افشانه اشک آور و مبلغ ۲ هزار دلار و همین طور ۱۳۰ گرم طلا که به تازگی به سرقت رفته بودند کشف کردند.

وی افزود: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و تعداد ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. تاکنون ۵ نفر از شکات این پرونده شناسایی شده اند. دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم به جهت تحقیقات بیشتر، کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ رسول بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر، امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت وقوع سرقت، بلافاصله با مراجعه حضوری و یا تماس با پلیس ۱۱۰، آن را گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار